[Koalicja-l] Wydawcy torpedują rządowe =?utf-8?q?_e-podr=C4=99czniki?=, bo boją się strat związanych ze spadkiem sprzedaży książe

Jaroslaw Lipszyc jarek w wolnepodreczniki.pl
Pią, 8 Cze 2012, 14:03:50 CEST

Mhmmm, ja osobiscie mysle ze z tym rynkiem to JEST prawda. Nowy rynek
bedzie zupelnie inny, oparty na uslugach a nie produktach. Pojawia sie
inne rynki, i czesciowo takze z nowymi graczami.
Lipszyc