[Koalicja-l] Wydawcy torpedują rządowe =?utf-8?q?_e-podr=C4=99czniki?=, bo boją się strat związanych ze spadkiem sprzedaży książe

Tomasz Chabinka tomaszchabinka w gmail.com
Pią, 8 Cze 2012, 13:53:10 CEST

Ja bym się chyba jeszcze zastanawiał przy okazji tego cytatu na ile
istotnym elementem modelu biznesowego wydawców jest "zmienianie jednego
ćwiczenia, co zmusza rodziców by kupowali co roku nowe książki".

Osobiście się nigdy z czymś takim nie spotkałem. Jeśli rzeczywiście
wydawcy robią na tym mnóstwo kasy, a cyfrowe podręczniki to uniemożliwą,
to mamy jakiś punkt sporu. Jeśli jest natomiast inaczej, to bez sensu
jest tworzyć nowe konfliktowe kwestie.

pzdr,
tch