[Koalicja-l] [Fwd: Re: Brakuje autorów do pisania e-podręczników]

Alicja Pacewicz A.Pacewicz w ceo.org.pl
Śro, 6 Cze 2012, 13:41:52 CEST

W pełni się zgadzam. Proponuję także, by rekomendacje KOED i stanowisko, które opracujemy wysłać także do mediów...

Alicja Pacewicz
Dyrektor ds. programów i wydawnictw

Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
ul. Noakowskiego 10
00-666 Warszawa
tel. 22 8758540
alicja.pacewicz w ceo.org.pl

-----Original Message-----
From: koalicja-l-bounces w koed.org.pl [mailto:koalicja-l-bounces w koed.org.pl] On Behalf Of Alek Tarkowski
Sent: Wednesday, June 06, 2012 11:23 AM
To: Lista Koalicji Otwartej Edukacji KOED
Subject: Re: [Koalicja-l] [Fwd: Re: Brakuje autorów do pisania e-podręczników]

Marcin,

to co piszesz to bardzo dobra ocena sytuacji i krytyki programu. uważam, że prezentacja tych trzech typów argumentów krytycznych i wskaznie odpowiedzi, lub poproszenie o nie MEN / ORE powinno sie znalezc w stanowisku KOED.

odnosnie ostatniej kwestii (ale wiaze sie tez z pierwsza) - to wszystko wynik tego, ze w programie nie ma jasnosci, jak te e-podreczniki maja funkcjonowac. i klarownej komunikacji nt. kosztow. w obecnej sytuacji - w ktorej nie sa powszechnie dostepne uczniom narzedzia pozwalajace ogladac e-zasoby (laptopy, tablety, itp.) nalezaloby:
- albo pokazac jasny model i kalkulacje zakupu dla wszystkich uczniów np. tabletów, ze wskazaniem, ze bedzie to koniec koncow dla rodzicow oplacalne
- albo jasno zadeklarowac, ze otwarte podreczniki beda tez "dzialac" w wersji papierowej (tylko pytanie, kto je wydrukuje).

pozdrowienia,

Alek

dr Alek Tarkowski
koordynator / public lead