[Koalicja-l] [Fwd: Re: Brakuje autorów do pisania e-podręczników]

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Śro, 6 Cze 2012, 11:22:54 CEST

Marcin,

to co piszesz to bardzo dobra ocena sytuacji i krytyki programu. uważam,
że prezentacja tych trzech typów argumentów krytycznych i wskaznie
odpowiedzi, lub poproszenie o nie MEN / ORE powinno sie znalezc w
stanowisku KOED.

odnosnie ostatniej kwestii (ale wiaze sie tez z pierwsza) - to wszystko
wynik tego, ze w programie nie ma jasnosci, jak te e-podreczniki maja
funkcjonowac. i klarownej komunikacji nt. kosztow. w obecnej sytuacji -
w ktorej nie sa powszechnie dostepne uczniom narzedzia pozwalajace
ogladac e-zasoby (laptopy, tablety, itp.) nalezaloby:
- albo pokazac jasny model i kalkulacje zakupu dla wszystkich uczniów
np. tabletów, ze wskazaniem, ze bedzie to koniec koncow dla rodzicow
oplacalne
- albo jasno zadeklarowac, ze otwarte podreczniki beda tez "dzialac" w
wersji papierowej (tylko pytanie, kto je wydrukuje).

pozdrowienia,

Alek