[Koalicja-l] Czyli e-podręcznik powinien być aplikacją, jak aplikacje gazet na tablety?

ewak w oeiizk.waw.pl ewak w oeiizk.waw.pl
Śro, 6 Cze 2012, 08:37:42 CEST

To co, jednak Microsoft?...

Przy okazji - co z komponentem e-nauczyciel w programie Cyfrowa szkoła?
Czy ktoś coś wie, co się dzieje z PROCESEM - pełna zgoda! - doskonalenia
nauczycieli w tym zakresie? Taka (niepokojąca) cisza wokół tego
(skomplikowanego!)  tematu w przestrzeni publicznej... A przecież bez
nauczycieli się nie uda żadna zmiana, na 100%.

Ewa K.