[Koalicja-l] [Fwd: Re: Brakuje autorów do pisania e-podręczników]

Śro, 6 Cze 2012, 07:31:28 CEST

dzisiejsza wyborcza
Rząd szykuje przewrót w podręcznikach. Ale wydawcy boją się strat i nie
chcą ich produkować dla MEN. Czy to storpeduje e-rewolucję?
http://wyborcza.pl/1,75478,11874797,Bojkot_e_podrecznikow.html

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski