[Koalicja-l] [Fwd: Re: Brakuje autorów do pisania e-podr?czników]

FWiOO Adam Jurkiewicz adam.jurkiewicz w fwioo.pl
Wto, 5 Cze 2012, 22:45:20 CEST

Dnia 2012-06-05, wto o godzinie 22:27 +0200, Alicja Pacewicz pisze:
> Chodzi zarówno o kwestie techniczne, jak i merytoryczne. Myślę, że
> e-podręcznikom warto poświęcić teraz trochę uwagi, bo inaczej będziemy potem
> wszyscy psioczyć i żałować, że nic nie zrobiliśmy, zanim oni zaczęli
> pracę...
> Więc ponownie proponuję spotkanie w gronie zainteresowanych tematem osób,
> może w dwóch podgrupach - technologicznej i merytoryczno-metodycznej,
> najlepiej po 22 czerwca.

Ja jestem do dyspozycji do 28 czerwca, a potem po 15 lipca.
I bardzo za - pomysł uważam za jak najbardziej słuszny.

--
Adam Jurkiewicz
Wolontariusz Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania