[Koalicja-l] [Fwd: Re: Brakuje autorów do pisania e-podr?czników]

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Wto, 5 Cze 2012, 22:32:40 CEST

WItajcie,

na tyle na ile mam szansę poznać podejście ORE w ramach prac komisji
konkursowej projektu e-podręczniki (w której uczestniczę z ramienia Rady
Informatyzacji przy MAiC), to ORE przykłada dużą wagę do kwestii
standardów, w tym otwartych standardów. Myślę, że wsparcie NGOsowe i tak
będzie cenne, ale widzę szansę, że się to dobrze tym razem ułoży (wiem,
że życie przyzwyczaja nas do pesymizmu w tych sprawach :) ).

pozdrowienia,

Alek

--
dr Alek Tarkowski