[Koalicja-l] [Fwd: Re: Brakuje autorów do pisania e-podr?czników]

ewak w oeiizk.waw.pl ewak w oeiizk.waw.pl
Wto, 5 Cze 2012, 15:26:38 CEST

Popieram z całych sił wszystkich, którzy pilnują aspektów technicznych
e-podręcznika - żeby był i pod tym względem otwarty (choć kompletnie się
na tym nie znam).
Najgorsze, że chyba decydenci są w tych kwestiach na poziomie
nieuświadomionej niekompetencji (nawet "nie wiedzą, ze nie wiedzą")...
Tym bardziej - pilnujcie!

Pozdrawiam serdecznie
Ewa K.