[Koalicja-l] [Fwd: Re: Brakuje autorów do pisania e-podr?czników]

FWiOO Adam Jurkiewicz adam.jurkiewicz w fwioo.pl
Wto, 5 Cze 2012, 14:05:04 CEST

Dnia 2012-06-05, wto o godzinie 13:25 +0200, Piotr Witek pisze:
> Właśnie kwestie w rodzaju czy będzie to aplikacja instalowalna, czy będzie
> to plik uruchamiany niezależnie od platformy systemowej itp. itd.

Przyłączę się do tego głosu. I dam taki przykład:

Firma wyłoniona w przetargu przez ORE zrobi tylko EXE dla Windows - no
bo przecież i tak wszędzie są Windowsy ;-)

Albo już lepiej

Ktoś wymyśli, że np. Adobe Air będzie rewelacyjnym formatem wykonania
takiej książki. Przecież wieloplatformowe. A tu nagle:
http://thetechjournal.com/electronics/computer/software/linux-software/adobe-air-end-support-for-linux.xhtml

Albo Flash - kolejna rewelacyjna wieloplatformowa technologia:
http://www.zdnet.com/blog/open-source/adobe-abandons-linux/10418

I okaże się, że za chwilę albo Chrome Google, albo nic.

Tak więc naprawdę, trzeba oprócz kwestii merytorycznych ciągle naciskać
na kwestie techniczne.

ps.
Tak, wiem, że jestem na punkcie Linuksa trochę zakręcony ;-) Wybaczcie.

--
Adam Jurkiewicz
Wolontariusz Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania