[Koalicja-l] prośba o plakat z możliwością edycji

Wto, 5 Cze 2012, 09:33:49 CEST

przygotujemy wersję z ikonkami oryginalnymi CC w opisach licencji i dołączę
je do pakietu wektorów. Proszę się spodziewać jeszcze dziś popołudniu :)

pozdrawiam

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski