[Koalicja-l] [Fwd: Re: Brakuje autorów do pisania e-podręczników]

Marcin Polak marcin.j.polak w gmail.com
Pon, 4 Cze 2012, 10:28:52 CEST

Chętnie opublikowalibyśmy w Edunews.pl taki tekst pt. "Co to jest
e-podręcznik i jak się nim posługiwać?" i upowszechnilibyśmy w świecie
edukacji. Może ktoś podjąłby się napisania?

pozdrawiam

Marcin Polak