[Koalicja-l] Fwd: RE: Stoisko wolnościowe na Przystanku Woodstock 2012

Tomasz Chabinka tomaszchabinka w gmail.com
Pią, 1 Cze 2012, 22:09:00 CEST

Jeden z punktów regulaminu mówi, że "Organizacja nie ma prawa odstępować
swojego miejsca innym organizacjom ani
współtworzyć stoiska wspólnego z innymi organizacjami bez uprzedniego
uzgodnienia tego z Fundacją WOŚP."

Jak chcecie to rozwiązać?

Pozdrawiam,
Tomasz Chabinka