[Koalicja-l] Cyfrowe szkoły...

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Pon, 23 Sty 2012, 09:23:10 CET

Witajcie,

uważam, że opinię w tej sprawie powinniśmy przygotować wspólnie. Ja -
choć nie jestem już członkiem Rady, więc nie do końca jestem pewny
swojego statusu formalny - chętnie się zaangażuję.

Uczestniczę właśnie w b. ciekawym procesie pisania i wspólnego
akceptowania stanowisk w ramach europejskiego stowarzyszenia COMMUNIA.
chętnie prześlę opis tego procesu, bo wydaje mi się jednocześnie
klarowny, angażujący wszystkich którzy są zainteresowani - w różnych
momentach, i skuteczny. Pisaliśmy stanowisko w sprawie Open Data
Strategy w modelu - jeden autor wiodący - 4 dodatkowych - reszta
stowarzyszenia dostaje sensowny czas na uwagi i komentarze, które
wracają do autorów - potem ostateczny czas na ew. uwagi.

Na marginesie, dokument COMMUNIA jest tutaj i może być dla Was ciekawy:
http://www.communia-association.org/2012/01/22/communia-policy-paper-on-proposed-amendments-to-psi-directive/

pzdr,

Alek