[Koalicja-l] ACTA Blackout

Pią, 20 Sty 2012, 15:41:53 CET

chyba najlepszy zestaw wiadomości o ACTA
http://edri.org/edrigram/number10.1/whats-wrong-with-ACTA

co do tego jakie byłyby zobowiązania Polski jest trudniej, warto zajrzeć do
podpisywanej treści porozumienia, ale nie ma najświeższej dobrej analizy,
ACTA zmieniała wiele razy treść.
http://www.mkidn.gov.pl/media/docs/20120118-wniosek_ACTA.pdf

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/