[Koalicja-l] Apple dla edukacji - nowe aplikacje

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Czw, 19 Sty 2012, 20:12:45 CET

W dniu 2012-01-19 17:28, Piotr Witek pisze:
> *From:* Kamil Śliwowski <mailto:kamilsliwowski w gmail.com>
>
>     *Subject:* [Koalicja-l] Apple dla edukacji - nowe aplikacje
>     dziś w Nowym Yorku odbywa się konferencją Apple o edukacji
>     podczas, której prezentowali możliwości wykorzystywania iPada w
>     edukacji (20 000 stricte edukacyjnych aplikcacji) oraz co bardziej
>     interesujące (i czego się boję) to darmowa aplikacja iBook Author
>     do prostego tworzenia interaktywnych podręczników/książęk.
>     Ja bym tak rygorystycznie do tego nie podchodził. IBooks obsługuje
>     format epub, który jednocześnie obsługuje wiele innych czytników.
> [...]

Ja rozumiem, że problem jest innej natury. Te podręczniki to
prawdopodobnie nie są EPUBy, tylko aplikacje na iOS. Chociaż zgadzam się
- nie ma co drzeć szat, tylko zakasać u nich rękawy i wreszcie
zaproponować otwarte podręczniki w dostępnym i otwartym formacie.
Jacek