[Koalicja-l] Otwarta nauka

Jacek Maj jacek w ca.org.pl
Wto, 17 Sty 2012, 11:05:31 CET

Bożeno,
Alku,

nie będę na warszawskiej prezentacji raportu na temat wdrożenia i
promocji OA, ale chciałbym przypomnieć pomysł spotkania z prof.
Andrzejem Jajszczykiem - dyrektorem Narodowego Centrum Nauki. Kiedy by
Wam odpowiadało? On często bywa w Warszawie, chociaż gdybyście wpadli
do Krakowa, może zgrałbym jeszcze termin z kimś z PAU (wydają trochę
czasopism). PAU to - między nami mówiąc - oddział geriatryczny, ale
można zaprosić prof. Andrzeja Szczeklika - medyka, najmłodszego
członka Zarządu PAU (w tym roku kończy 75 lat).

Pozdrawiam,
Jacek

>>> ul. Gagarina 13

> [...]
> www: http://creativecommons.pl
> identica: http://identi.ca/alek
> twitter: http://twitter.com/atarkowski

> Message: 4
> Date: Tue, 17 Jan 2012 10:06:51 +0100
> From: Bożena Bednarek-Michalska <b.michalska w bu.uni.torun.pl>
> To: Lista Koalicji Otwartej Edukacji KOED <koalicja-l w koed.org.pl>
> Subject: Re: [Koalicja-l] debata o otwartej nauce
>
> nie, to jest inna debata, ale sadze, ze raport bedzie poruszany, bo
> jest przedstawiciel ICM, przyjedz

>>> Handlowej (Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie) oraz Uniwersytetu

>>> ul. Gagarina 13