[Koalicja-l] MEN - reformy

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Wto, 17 Sty 2012, 10:42:49 CET

Witajcie,

Zgadzam się, to rzeczywiście b. ważne. Powinniśmy nauczyć się mówić
jednym zdaniem "otwarte i dostępne" :) - ja np. czasem o tym zapominam,
a uważam, że trzeba to wyrażać wprost, bo także zasoby otwarte mogą nie
być dostępne. Audyt np. Scholarisa pod względem dostępności wypadłby
pewnie nienajlepiej...

A czy orientujecie się na przykład, jak to wygląda z elektronicznymi
podręcznikami dopuszczanymi przez MEN - czy ich dotyczą reguły dotyczące
dokumentów urzedowych? (zakładam, że nie). W ich wypadku jak najbardziej
powinna być zagwarantowana ich dostepność w sensie jak pisze Piotr.

(Tu widać praktyczny kłopot - to precyzyjne rozumienie dostepności kłóci
się z potocznym "jest dostępne").

Pozdrowienia,

Alek