[Koalicja-l] MEN - reformy

FWiOO Adam Jurkiewicz adam.jurkiewicz w fwioo.pl
Czw, 12 Sty 2012, 16:41:33 CET

Dnia 2012-01-12, czw o godzinie 13:52 +0100, Grodecka Karolina pisze:
> W dzisiejszej Wyborczej wprawdzie maleńki fragment, ale podsyłam:
>
> Minister edukacji zapowiedziała także prace nad pilotażem programu
> "Cyfrowa szkoła", który ma pomóc w doskonaleniu informatycznych

A cóż możemy my robić, aby propagować Wolne i Otwarte rozwiązania w
szkołach?

Jako pojedynczy wolontariusze zapewne niewiele, ale czytając tę listę
widzę, że dużo osób tu się przewija, zatem zapraszam do propagowania:

http://wioowszkole.org

pozdrawiam,

--
Adam Jurkiewicz
Wolontariusz Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania