[Koalicja-l] MEN - reformy

Tomasz Chabinka tomaszchabinka w gmail.com
Czw, 12 Sty 2012, 16:31:59 CET

W dniu 12.01.2012 13:52, Grodecka Karolina pisze:
> W dzisiejszej Wyborczej wprawdzie maleńki fragment, ale podsyłam:
>
> Minister edukacji zapowiedziała także prace nad pilotażem programu
> "Cyfrowa szkoła", który ma pomóc w doskonaleniu informatycznych
> kompetencji nauczycieli i uczniów i wykorzystywaniu ich na lekcjach.
> "Polska szkoła musi stać się szkołą cyfrową" - podkreśliła Szumilas i
> poinformowała, że w 2012 r. na realizację programu zaplanowano wydatek
> 50 mln zł. Resort edukacji chce także kontynuować prace na
> wprowadzeniem e-podręczników.

Drobny OT. W Wielkiej Brytanii temat cyfrowej szkoły wziął pod lupę The
Guardian i Google:
http://www.guardian.co.uk/education/series/digital-literacy-campaign i w
ostatnich dniach pojawiło się całkiem sporo tekstów na ten temat.

--
Z poważaniem
Tomasz Chabinka

http://chabinka.net