[Koalicja-l] MEN - reformy

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Czw, 12 Sty 2012, 16:12:01 CET

Dnia czwartek, 12 stycznia 2012 o 13:52:47 Grodecka Karolina
napisał(a):
> W dzisiejszej Wyborczej wprawdzie maleńki fragment, ale podsyłam:

Dzięki!

> Minister edukacji zapowiedziała także prace nad pilotażem programu
> "Cyfrowa szkoła", który ma pomóc w doskonaleniu informatycznych
> kompetencji nauczycieli i uczniów i wykorzystywaniu ich na
> lekcjach. "Polska szkoła musi stać się szkołą cyfrową" -
> podkreśliła Szumilas i poinformowała, że w 2012 r. na realizację
> programu zaplanowano wydatek 50 mln zł. Resort edukacji chce także
> kontynuować prace na wprowadzeniem e-podręczników.

To jest straszliwie ważne, żeby ubiec dużych graczy. Jak wejdą tam
rozwiązania dużych korporacji, o otwartości (i technologicznej, i
kulturowej) można zapomnieć.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania