[Koalicja-l] W Szwecji mają religię p2p

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 11 Sty 2012, 14:29:50 CET

 Cześć,
> w Szwecji w 2010 roku powstał Misyjny Kościół Kopimizmu. Założycielem
> jest Isak Gerson. Wyznawcy nowej oficjalnej religii Peer2Peer uważają,
> że kopiowanie i dzielenie się informacją jest najpiękniejszą rzeczą na
> świecie
> Więcej na blogu: http://koed.org.pl/2012/01/misyjny-kosciol-kopimizmu/
>
> Pozdrawiam
> --
> Karolina

Jako wyznawca puściłem dalej w Wikinews :)

http://pl.wikinews.org/wiki/W_Szwecji_zarejestrowano_Misyjny_Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_Kopimizmu

BTW - według info na stronie MKK (to M chyba na nich wymusili :) już się rozpowszechnia w innych krajach - pl jeszcze nie widzę:

http://kopimistsamfundet.se/

Przykuta

P.S. Karolina, jesteś nadal autorami tekstów na blogu? Gdzieś ze strony znikła informacja o autorze. To chyba po zmianie wyglądu strony.