[Koalicja-l] W Szwecji mają religię p2p

Śro, 11 Sty 2012, 13:25:36 CET

Małgosiu

wydaje mi sie raczej, że to są działania ironiczne, przewrotne, lubie
takie, Czesi celują w nich (wynalazca Jan Cymerman), chodzi o
pokazanie problemów cywilizacyjnych w przerysowanej formie. Taka forma
zwraca bardziej uwagę na problem niż tradycyjna.

A problemy mamy zarówno z religiami, jak i światem technologii -
wszystko podlega teraz przewartościowaniu.

Kopiowania nie można nazwać kradzieżą dopóki mamy dozwolony użytek, w
jego ramach motgę skopiowac wszystko i jesli ktos mi zapbroni to póe
bronić do sądu swojego stanowiska, bo dzięki dozwolonemu uzytkowi mogę
istnieć w kulturze i czerpać z niej.

Szwedzi nie nawołują do łamania prawa, dlatego są zarejestrowani.