[Koalicja-l] W Szwecji mają religię p2p

mrostkow mrostkow w oeiizk.waw.pl
Śro, 11 Sty 2012, 13:13:56 CET

Witam,
Nie wiem czemu u niektórych z Was ta ekscytacja? Kopizm, religia? a może kradzież?
Moje doświadczenie podpowiada mi, że jak ktoś stara się zmieniać znaczenie słów już osadzonych w kulturze, to raczej dobrze to nie wróży. Może mam zaburzenie w myśleniu poprzez długoletnie życie w demokracji socjalistycznej (też dobre słowo), gdzie wielokrotnie operowano takimi pojęciami jak np. świecki chrzest itp.
Wiem też, że język jest żywy i słowa niektóre zmieniają znaczenia lub mają inny wydźwięk np. słowo haker czy wirtualny, ale kopizm w podszywaniu się do religii to całkowity idiotyzm.
Król jest nagi, to widać.

Pozdrawiam. Małgorzata Rostkowska
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie
http://www.oeiizk.waw.pl
http://mrooze.blogspot.com

From: Kamil Śliwowski
Sent: Wednesday, January 11, 2012 10:35 AM
To: Lista Koalicji Otwartej Edukacji KOED
Subject: Re: [Koalicja-l] W Szwecji mają religię p2p

a tu można ściągnąć fokument fundacyjny ze 100 zadaniami dla wyznawców Kopimi http://thepiratebay.org/torrent/4741944/powr.broccoli-kopimi oczywiście p2p.

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski

2012/1/11 Bożena Bednarek-Michalska <b.michalska w bu.uni.torun.pl>

  a tu przemawia do nas DUCH KOPIZMU

  http://kopimistsamfundet.ca/

  jest piekny

  Cytowanie Grodecka Karolina <karolinagrodecka w gmail.com>:

    Cześć,
    w Szwecji w 2010 roku powstał Misyjny Kościół Kopimizmu. Założycielem
    jest Isak Gerson. Wyznawcy nowej oficjalnej religii Peer2Peer uważają,
    że kopiowanie i dzielenie się informacją jest najpiękniejszą rzeczą na
    świecie
    Więcej na blogu: http://koed.org.pl/2012/01/misyjny-kosciol-kopimizmu/

    Karolina