[Koalicja-l] Polski Kalkulator DP

Radosław Czajka radoslaw.czajka w nowoczesnapolska.org.pl
Wto, 10 Sty 2012, 15:54:45 CET

W dniu 2012-01-10 14:38, Bożena Bednarek-Michalska napisał(a):
> to zrobmy tak, niech sie na dole w stopce pojawia dwa nazwiska
> twórców  (Tomka i Radka)i licencja, na jakiej chodzi kalkulator,
> pilnujmy  takich rzeczy, bo kto jak to, ale my powinnismy to ładnie
> zapisywac,  zeby nie bylo potem pytań kto i jak może z tego
> korzystać.

Prosim.

Może by należało jeszcze logo KOED-u gdzieś strzelić?

I przenieść toto pod *.koed.org.pl. Nie wiem, kto administruje tą
domeną, ale po ustawieniu odpowiednich wpisów w DNS powinno zacząć
działać samo.

--
Radosław Czajka
główny programista, Wolne Lektury, www.wolnelektury.pl

Możesz przekazać 1% podatku na rozwój projektów Fundacji podając w
formularzu PIT nr KRS: 0000070056