[Koalicja-l] archiwum z polską sztuką wideo w domenie publicznej

Zosia Dubowska z_dubowska w hotmail.com
Wto, 10 Sty 2012, 14:17:10 CET

Z tego co wiem, to podpisują z artystami/autorami filmów umowy
depozytowe na kilka lat. Nie ma w nich słowa o żadnych licencjach CC,
nie mówiąc o otwartych. Na pewno większość umów juz dawno podpisali.
Zatem domena publiczna w rozumieniu NInA
Zofia Dubowska