[Koalicja-l] archiwum z polską sztuką wideo w domenie publicznej

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 10 Sty 2012, 13:23:59 CET

W dniu 10 stycznia 2012 13:14 użytkownik Alek Tarkowski
<alek w creativecommons.pl> napisał:
> Wydaje mi się, że niestety Maria ma rację - to jest to nowe, rozmyte
> rozumienie domeny publicznej. "w sposób otwarty w domenie publicznej"
> zaczyna brzmieć jak znajoma zbitka, która niewiele znaczy, niestety.
>
> Dobrze byłoby sprawdzić, na ile oni ten termin stosują - Kamil, skąd
> wziąłeś tę notatkę? Ja patrzyłem na stronie MNS i nie widzę opisu tej
> filmoteki.

Na tej stronie:

http://www.artmuseum.pl/wydarzenie.php?id=Kinomuzeum

jest taki akapit:

"W piątek, 3 marca 2012 roku odbędzie się oficjalna inauguracja
internetowej Filmoteki Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, czyli
archiwum gromadzącego polskie filmy eksperymentalne i sztukę wideo
(około 600 tytułów) otwartego dla wszystkich w domenie publicznej. Z
tej okazji artysta Józef Robakowski i kurator Muzeum Łukasz Ronduda
opowiedzą o najciekawszych zjawiskach w polskim filmie artystycznym od
lat dwudziestych do dziś."