[Koalicja-l] archiwum z polską sztuką wideo w domenie publicznej

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Wto, 10 Sty 2012, 13:14:33 CET

Wydaje mi się, że niestety Maria ma rację - to jest to nowe, rozmyte
rozumienie domeny publicznej. "w sposób otwarty w domenie publicznej"
zaczyna brzmieć jak znajoma zbitka, która niewiele znaczy, niestety.

Dobrze byłoby sprawdzić, na ile oni ten termin stosują - Kamil, skąd
wziąłeś tę notatkę? Ja patrzyłem na stronie MNS i nie widzę opisu tej
filmoteki. Gdyby oni stosowali tam termin "domena publiczna" na opisanie
dostępu na zasadzie dozwolonego użytku, to proponowałbym wystosowanie do
nich pisma (na bazie pisma do NINA).

Pozdrowienia,

Alek

--