[Koalicja-l] Polski Kalkulator DP

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 9 Sty 2012, 23:26:02 CET

W dniu 9 stycznia 2012 18:59 użytkownik Rafał Sylwester Świątek
<rafal w towarzysze.com> napisał:

> Co z Polską Normą albo publikacjami branżowymi wydawanymi przez ministerstwa
> np. w latach siedemdziesiątych?

Normy - przynajmniej wg. PKN są objęte normalnym prawem autorskim. Są
to anonimowe utwory zbiorowe, więc prawa majątkowe do nich wygasają w
70 lat po roku ich publikacji. Publikacje branżowe - patrz kwestia
nieustającej dyskusji co jest a co nie jest materiałem urzędowym.