[Koalicja-l] Polski Kalkulator DP

kasia sawko katarzyna.sawko w nowoczesnapolska.org.pl
Pon, 9 Sty 2012, 16:19:22 CET

Dziękujemy za uwagi. Dopracujemy :)

pozdrawiam
Kasia

ps: Karolina, możemy same edytować test, nie trzeba tego robić z pomocą
programisty

W dniu 9 stycznia 2012 15:58 użytkownik Grodecka Karolina <
karolinagrodecka w gmail.com> napisał:

> :)
> Tak, już właśnie na FB zostało skomentowane, że przydałaby się odpowiedź
> "nie wiem" + info gdzie się można dowiedzieć.
> Spróbuje to wypracować i podeślę do konsultacji ok?
> Pozdrawiam,
> Karolina
>

> W dniu 9 stycznia 2012 15:53 użytkownik Tomasz Kozłowski <
> odder.wiki w gmail.com> napisał:
>
> "Kalkulator" śmiga bardzo ładnie, ale chyba największym brakiem, jaki

> Karolina

Katarzyna Sawko
koordynatorka projektów
katarzyna.sawko w nowoczesnapolska.org.pl

Fundacja Nowoczesna Polska
ul. Marszałkowska 84/92 lok. 125
00-514 Warszawa
tel./fax: +48 22 621 30 17
e-mail: fundacja w nowoczesnapolska.org.pl
www.nowoczesnapolska.org.pl

Możesz przekazać 1% podatku na rozwój projektów Fundacji podając w
formularzu PIT nr KRS: *0000070056*