[Koalicja-l] Zaproszenie na Dzień Domeny Publicznej

Alicja Pacewicz A.Pacewicz w ceo.org.pl
Śro, 30 Lis 2011, 13:41:16 CET

To ja się zgłaszam (zaraz wyślę maila) i przekażę dalej.

Alicja Pacewicz
Dyrektor ds. programów i wydawnictw

Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
ul. Noakowskiego 10
00-666 Warszawa
tel. 22 8758540
alicja.pacewicz w ceo.org.pl

-----Original Message-----
From: koalicja-l-bounces w koed.org.pl [mailto:koalicja-l-bounces w koed.org.pl] On Behalf Of Bożena Bednarek-Michalska
Sent: Wednesday, November 30, 2011 1:31 PM
To: Lista Koalicji Otwartej Edukacji KOED
Subject: Re: [Koalicja-l] Zaproszenie na Dzień Domeny Publicznej

kasia zmienilam troche zaproszenie id daje do EBIB

Stało się już tradycją, że Koalicja Otwartej Edukacji wspólnie z Biblioteką Narodową organizuje rokrocznie Dzień Domeny Publicznej, aby uczcić uwolnienie kolejnych twórców. W tym roku świętujemy 5 stycznia
2012 w klubie Znajomi Znajomych w Warszawie. Od 1 stycznia 2012 roku będziemy mogli korzystać z dzieł takich artystów jak Tadeusz Boy-Żeleński, Virginia Woolf i Ignacy Paderewski.

Wstępny program tegorocznych obchodów:

18:30 Część oficjalna:
1.	Wystąpienie dr. Tomasza Makowskiego, dyrektora Biblioteki Narodowej
(do potwierdzenia)
2.	Seria wystąpień Pecha Kucha na temat domeny publicznej.
3.	Rozstrzygnięcie Turnieju Elektrybałtów - konkursu na automatycznego
poetę remiksującego utwory z domeny publicznej.

20.00 Część nieoficjalna: Impreza, w ramach której dj Kwazar zremiksuje m.in. unikalne nagrania Paderewskiego.

Zapraszamy serdecznie w imieniu organizacji Koalicji Otwartej Edukacji i prosimy o mailowe potwierdzenie udziału do 20 grudnia br. na adres:
katarzyna.sawko w nowoczesnapolska.org.pl.
Więcej o KOED na stronach http://koed.org.pl.

Cytowanie kasia sawko <katarzyna.sawko w nowoczesnapolska.org.pl>:

> Witam
>

> Będę wdzięczna za podanie dalej zaproszenia na Dzień Domeny Publicznej.
>
> I jednocześnie serdecznie zapraszam każdego i każdą z Was z osobna 5
> stycznia do Znajomych Znajomych
>
> pozdrawiam
> Kasia Sawko
>
> ---
>
> Stało się już tradycją, że Koalicja Otwartej Edukacji organizuje Dzień
> Domeny Publicznej, aby uczcić uwolnienie kolejnych twórców. W tym roku
> świętujemy 5 stycznia 2012 w klubie Znajomi Znajomych w Warszawie.

> [...]

Zastępca dyrektora ds. Informacji i Innowacji 87-100 Toruń ul. Gagarina 13