[Koalicja-l] Open Data Day 2011 - uzupełnianie i czyszczenie rejestru zabytków

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 29 Lis 2011, 10:40:45 CET

W dniu 29 listopada 2011 00:04 użytkownik Tomasz Kozłowski
<odder.wiki w gmail.com> napisał:

> Nie zamierzam wchodzić w kwestie, które przytoczył Tomek (niemniej bardzo
> interesujące :), ale ponieważ wiem, że wyniki spotkania będą udostępnione
> dla członków projektu Wiki Lubi Zabytki, postaram się jutro rano napisać tu
> i ówdzie do wikipedystów, którzy mogliby być zainteresowani udziałem w tym
> "czyszczeniu danych" -- czy to osobiście, czy też online.

Faktycznie - ogłoszenie było puszczane w tyle miejsc do których jestem
zaskubsrybowany, że mi się zdawało, że na listy wikipedyjne też poszło
:-)

Sam postaram się zajrzeć on-line w sobotę jak dam radę czasowo.

Pozdr.