[Koalicja-l] Open Data Day 2011 - uzupełnianie i czyszczenie rejestru zabytków

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Wto, 29 Lis 2011, 09:58:13 CET

witajcie,

dla nas są to kwestie oczywiste - dostępność kodu,
https://github.com/CCLab/racoon
otwarte licencjonowanie poprawek i dodanych treści (właśnie analizujemy,
jak to najlepiej licencjonować i jak w ogóle rozumieć utwór jakim jest
poprawiony publiczny rejestr zabytków), itd.

więc Wikipedyści nie powinni mieć żadnych wątpliwości - byłoby wstyd,
gdyby CC Polska działała inaczej.

ale Tomek ma rację, że warto to wprost zaznaczyć.

pozdrowienia,

Alek

--
dr Alek Tarkowski