[Koalicja-l] Open Data Day 2011 - uzupełnianie i czyszczenie rejestru zabytków

Tomasz Kozłowski odder.wiki w gmail.com
Wto, 29 Lis 2011, 00:04:02 CET

W dniu 28.11.2011 11:30, Alek Tarkowski napisał:

> a czy jesteś w stanie nam pomóc dotrzeć do jakichś Wikipedystów
> zainteresowanych takim "cyfrowym czynem społecznym"? Mogą pracować
> zdalnie, jesteśmy na to przygotowani, tylko fajnie by to było robić
> razem, 3 grudnia.

Wydaje mi się, że doszło tutaj do drobnego nieporozumienia, bowiem wbrew
temu, co napisał chwilę później Tomek Ganicz, ja nie wysyłałem żadnych
ogłoszeń o Waszym projekcie na żadną z list Wikimedia (sprawdzałem w
archiwach); Kasia Werner napisała tylko ogłoszenie na listę dyskusyjną
projektu Wiki Lubi Zabytki.

Nie zamierzam wchodzić w kwestie, które przytoczył Tomek (niemniej
bardzo interesujące :), ale ponieważ wiem, że wyniki spotkania będą
udostępnione dla członków projektu Wiki Lubi Zabytki, postaram się jutro
rano napisać tu i ówdzie do wikipedystów, którzy mogliby być
zainteresowani udziałem w tym "czyszczeniu danych" -- czy to osobiście,
czy też online.

Odezwę się poza listą, żeby już nie przeszkadzać w toczącej się dyskusji ;-)

Pozdrowienia,
--
Tomasz Kozłowski | [[user:odder]]