[Koalicja-l] Open Data Day 2011 - uzupełnianie i czyszczenie rejestru zabytków

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Pon, 28 Lis 2011, 11:30:43 CET

Cześć Tomku,

a czy jesteś w stanie nam pomóc dotrzeć do jakichś Wikipedystów
zainteresowanych takim "cyfrowym czynem społecznym"? Mogą pracować
zdalnie, jesteśmy na to przygotowani, tylko fajnie by to było robić
razem, 3 grudnia.

pozdrowienia,

Alek

--