[Koalicja-l] Open Data Day 2011 - uzupełnianie i czyszczenie rejestru zabytków

Tomasz Kozłowski odder.wiki w gmail.com
Pon, 28 Lis 2011, 00:30:37 CET

Hej Kamilu!

Odpowiadam z pewnym opóźnieniem (tak to jest, jak się zostawia rzeczy
"na później"), ale w związku z Twoim ogłoszeniem mam pewną prośbę, gdyż
sam nie będę mógł w spotkaniu uczestniczyć.

Nie mam pojęcia, jak wygląda Wasz plan dnia, ale czy moglibyście
poświęcić trochę więcej czasu na dodawanie współrzędnych geograficznych
do zabytków? Z moich statystyk wynika, że spośród ponad 68 tys. zabytków
współrzędne posiada niewiele ponad 3100 z nich i to jest w tym momencie
największa przeszkoda w łatwym odnajdowaniu tych obiektów (nie tylko z
perspektywy konkursu "Wiki Lubi Zabytki").

Część narzędzi do łatwej geolokalizacji obiektów wrzuciłem swego czasu
na stronę projektu Wiki Lubi Zabytki w Wikipedii:
<http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki#Naniesienie_obiekt.C3.B3w_na_map.C4.99>,
a przed rozpoczęciem projektu zrobiłem nawet krótkie wideo:
<http://wikizabytki.pl/2011/04/poczatek-prac-nad-wykazami-zabytkow/>.

PS Mam również nadzieję, że wyniki czyszczenia będą publicznie dostępne
w Sieci i będziemy mogli w fajny sposób wykorzystać je w "Wiki Lubi
Zabytki" ;-))

Pozdrowienia,
--
Tomasz Kozłowski | [[user:odder]]