[Koalicja-l] Prawa autorskie do klasówki

ewak w oeiizk.waw.pl ewak w oeiizk.waw.pl
Śro, 23 Lis 2011, 14:09:37 CET

Cytuję (mądrą) koleżankę:

Mnie zaskoczyło w tym artykule dokładnie to samo - o jakiej
indywidualizacji nauczania możemy mówić, jeśli nauczyciele posługują się
ciągle tymi samymi testami i dlaczego to korepetytor ma spojrzeć i
zrozumieć, czego dziecko nie umie, a nie nauczyciel udzielić informacji
zwrotnej głębszej niż po prostu ocena?

Ewa S.

a pozdrawia
Ewa K.