[Koalicja-l] Archiwizacja Internetu - urzedy państwowe

Joanna Potega j.potega w gmail.com
Śro, 9 Lis 2011, 13:28:47 CET

racja,
nie pamiętam gdzie i przy jakiej okazji ktoś z NAC-u wyjasniał zasady
doboru stron do archiwizacji
nie mogę sobie przypomnieć, czy czytałam czy słyszałam :-(
W dniu 9 listopada 2011 13:22 użytkownik Bożena Bednarek-Michalska <
b.michalska w bu.uni.torun.pl> napisał:

> państwowe są także uniwersytety, nie tylko urzędy
>
> Cytowanie Joanna Potega <j.potega w gmail.com>:
>
>   Cześć,

>>> ul. Gagarina 13