[Koalicja-l] Archiwizacja Internetu - urzedy państwowe

Joanna Potega j.potega w gmail.com
Śro, 9 Lis 2011, 13:19:22 CET

Cześć,
"wiec nie wiem, czemu Archiwa ograniczaja sie tylko do urzedów"
może z racji swoich zadań - jako Archiwa Państwowe?

swego czasu - przymiarki BN do archiwizacji stron "kulturalnych" ogólnie
rzecz ujmując
pozdr
jp