[Koalicja-l] Pytanie o program Cyfrowe Dziedzictwo

Pon, 7 Lis 2011, 10:50:31 CET

nic nie wiem, choc interesuje sie takimi programami, cisza zapadła.
Moze ich wprost zapytac, choć jak do nich napisalam w sparwie Domeny
Publicznej, to niek nie pofatygowal sie odpisac

Cytowanie m.swierzewska w zacheta.art.pl: