[Koalicja-l] Open Education Week

Śro, 2 Lis 2011, 14:42:52 CET

Ok, czyli chodzi tylko o globalne wydarzenie jak z Open Access Week, nie
patrzyłbym w tym wypadku na innych tylko robił między 5-10 i promował i
naszą konferencję i cały międzynarodowy tydzień otwartej edukacji.

Niezależnie od tej dyskusji, warto może przy okazji planów na Dzień Domeny
Publicznej lub wcześniej, zorganizować spotkanie/skype roboczy o
organizacji konferencji?

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski

2011/11/2 kasia sawko <katarzyna.sawko w nowoczesnapolska.org.pl>

> [...]
> discussions and presentations about how open sharing in education can
> foster improvements in teaching and learning globally, make education more
> accessible, and create opportunities for collaboration and innovation. All
> live and virtual activities will be free and open to the public. Please
> check back for schedules, resources and information.
>

> pzdr
> Kasia
>
> W dniu 2 listopada 2011 13:58 użytkownik Kamil Śliwowski <
> kamilsliwowski w gmail.com> napisał:
>
> no tak właśnie myślałem, że propozycja na nasze polskie wydarzenia na

>>> ul. Gagarina 13