[Koalicja-l] Open Education Week

Śro, 2 Lis 2011, 13:48:45 CET

to zanim ktoś da znać co jest w tych dniach w Cambrige (ja nie wiem ;) to
do 1 grudnia jest call for papers na konferencję OCW Consortium i SCORE
http://conference.ocwconsortium.org/index.php/2012/uk
16-18 kwietnia 2012

pzdr,

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski

2011/11/2 Jaroslaw Lipszyc <jarek w wolnepodreczniki.pl>

>  Z jednej strony tak, z drugiej strony zapewne niektorzy z nas chcieliby
> pojechac do Camridge, bo impreza bedzie fajna, no i ciezko bedzie w tym
> samym czasie sciagnac kogos z zagranicy. Ja bym poszukal chyba
> niekolidujacego terminu.
>
> Lipszyc
>

> On 02.11.2011 11:59, Kamil Śliwowski wrote:
>
> Jeśli będziemy adresować naszą imprezę tylko na PL i ew. okoliczne kraje
> to ma sens, to bardzo dobra okazja do połączonej promocji i większego
> [...]
>>> ul. Gagarina 13