[Koalicja-l] Melduję wykonanie zadania :-)

kasia sawko katarzyna.sawko w nowoczesnapolska.org.pl
Śro, 2 Lis 2011, 08:25:27 CET

a jest jakieś info w sieci?
Karo mogłaby wrzucić do nas na stronę

W dniu 31 października 2011 19:33 użytkownik Bożena Bednarek-Michalska <
b.michalska w bu.uni.torun.pl> napisał:

> to gratulacje, bardzo sie cieszymy
>
> Cytowanie Kamil Śliwowski <kamilsliwowski w gmail.com>:
>
>  cześć,

>>> ul. Gagarina 13

> Zastępca dyrektora ds. Informacji i Innowacji
> tel.: (48+56) 6114417
> komórka: 669601898.

Katarzyna Sawko
koordynatorka projektów
katarzyna.sawko w nowoczesnapolska.org.pl

Fundacja Nowoczesna Polska
ul. Marszałkowska 84/92 lok. 125
00-514 Warszawa
tel./fax: +48 22 621 30 17
e-mail: fundacja w nowoczesnapolska.org.pl
www.nowoczesnapolska.org.pl

Możesz przekazać 1% podatku na rozwój projektów Fundacji podając w
formularzu PIT nr KRS: *0000070056*