[Koalicja-l] [eIFLoa] Fwd: New OER Guide For Higher Education Leaders

Małgorzata Grzymała malgorzata.grzymala w gmail.com
Czw, 14 Paź 2010, 14:03:49 CEST

Bożeno,
Podaję informację o wydarzeniu w jednej z filii Biblioteki Publicznej na
Ochocie, w ramach OA Week :

http://www.bpochota.waw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=685:open-access-week-2010&catid=27:aktualnoci

Jeżeli chodzi o prezentację rysunkową (cartoon) , o której wspomniałam
pytając o jej tłumaczenie na j. pl. Niestety jest mało czytelny (ktoś
próbował rozciągać małe obrazki. Nasz informatyk nie jest w stanie poprawić
jakości.). Dlatego zrezygnowałam z jej tłumaczenia. Wybrałam już jakieś
prezentacji (Power Point, filmy). W planie jest pokazanie informacji
(prezentacji) o idei otwartych zasobów informacyjno- edukacyjnych, o
źródłach inf.. Prezentacje będą widoczne non stop w godzinach pracy
Przystanku Książka.

Pozdrawiam
Małgorzata Grzymała