[Koalicja-l] wydarzenia OAW

maya maya2228 w poczta.onet.pl
Pią, 8 Paź 2010, 14:17:19 CEST

Bożenko, wiem ,że daty sa takie a nie inne. Ale wykładowcy, który mnie wpuszcza na zajęcia pasują tylko te terminy:( Widziałam, że PAN tez trochę z częścią wyjechał poza ten termin więc dostosowąłam się do mozliwości tego wykładowcy:(
Mają to być spotkania promujące open access i pokazujące do jakich materiałów mają dostęp studenci i jak sami mogą tworzyć takie rzeczy:) Jeśli nie może tak być, to organizujemy jeszcze specjalizację z bibliotekoznawstwa.

Stronę też już ma uzupełniać nasza koleżanka i ma mi dac znać, że już coś jest.