[Koalicja-l] promocja Open Access

Pią, 8 Paź 2010, 13:25:47 CEST

nie mamy ulotek na ten temat, bo nie ma sie kto nimi zajac, ale są na
to sposoby, na stronie Open Access Week jest sporo ulotek, ktore mozna
przetlumaczyc na polski i powiesic na stronach KOED, jesli znajdzie
sie na liscie ochotnik, to byloby super

dwa lata temu ja to zrobilam, ale w tym roku nie dam rady, a sporo sie
zminielo w ruchu OA, wiec tamte ulotki malo bylyby przydatne