[Koalicja-l] wydarzenia OAW

maya maya2228 w poczta.onet.pl
Pią, 8 Paź 2010, 12:48:19 CEST

Cześć,

przygotowuję warsztaty dla studentów filologii polskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie. Pierwsze będzie 29.X ze studentami I roku, a drugie 19.X ze studentami I roku zaocznymi. Dodatkowo 20. X odbędą się pierwsze warsztaty wewnętrzne z cylku trzech spotkań dla nauczycieli-bibliotekarzy Biblioteki Pedagogicznej. "Wyszukiwanie, wykorzystywanie i torzenie Otwartych Zasobów Edukacyjnych".
Link do kursu, na których zbieram chętnych to http://www.womgorz.edu.pl/index.php?view=zgloszenie&k=1&kat=28&szk=581 ale tu terminu nie mogę podać, równie dobrze, może to być i grudzień i po Nowym Roku. Wszystko zależy od mojego dyrektora:)) Przygotowuję również spotkanie z licealistami z Sulęcina, w Punkcie Konsultacyjno-Doradczym w Sulęcinie, ale to na razie nic pewnego.
Przygotowałyśmy również kilka gadżetów - zakładki, buttony dla pracowników biblioteki, foldery opisujące OA, naklejki i plakaty. Wszystko po dokładnym opracowaniu zostanie umieszczone na naszej stronie w formie pdf. Ale to mam nadzieję, że w już od poniedziałku - przyślę link.

Jeśli ma to wszystko jakoś ubrać w słowa to tej info na stronę, to pisz:))

Pozdrawiam,
Maja