[Koalicja-l] materialy do szkoleń

Nie, 28 Lut 2010, 20:33:24 CET

Hej,
Przerobiłem dokument dotyczący szkoleń na wstępny scenariusz według
metodologii jaką prowadzimy szkolenia (i robimy scenariusze) w Nowych
Mediach. Dokonałem też trochę zmian w samym programie szkolenia (to
oczywiście propozycje).
Do stworzenia precyzyjnego scenariusza brakuje mi informacji o tym czy
będzie to szkolenie 1 czy 2 - dniowe? W tym momencie szacuje je na 12,5h -
samych zajęć, co z przerwami da min. 14/15h czyli dwudniowe szkolenie.
Nie do wszystkich modułów wymyśliłem jeszcze formę i ćwiczenia  - dajcie
znać czy w dobrym kierunku dokonałem zmian i wyboru form. Staram się
określić formy pracy jakie będą wykonywane na szkoleniu przez prowadzącego i
uczestników.

Pozdrawiam i czekam na uwagi

Kamil Śliwowski
Animator edukacji medialnej