[Koalicja-l] materialy do szkoleń

Sob, 27 Lut 2010, 15:16:21 CET

ale oni tam zachęcaja do tlumaczen wszystkich, trzeba sie zalogowac i
mozna tlumaczyc, znalazlam tam pare rzeczy, ktorte sa juz po polsku a
moga sie przydac do naszych szkolen, ale warto jeszcze poszperac tu i
tam, zeby na szkolenia miec takie ciekawe filmy i wyklady, to nie beda
one jednorodne i nudne, takie przerywniki dla naszych uczestnikow

pijemy kawe i sluchamy razem wykladu Baraniuka