[Koalicja-l] materialy do szkoleń

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Sob, 27 Lut 2010, 07:53:35 CET

Witajcie
z tego co wiem TED ma projekt który polega na tłumaczeniach. Skupiaja
się w pierwszej kolejnosci na najczęściej oglądanych. Lee ma już 10
języków, PL poki co nie. Być może nad tym pracują - można by ich
zapytać.
Filmy są na CC BY-NC-ND więc nasze tłumaczenie raczej nie wchodzi w grę.
Spróbuje coś ustalić.

Pozdrawiam,
Karolina